Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών, Μπάμπης Αλεξανδράτος, παρευρέθηκε στη γιορτή λήξης και στην εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ τάξης του 1ου ΕΠΑΛ Ιλίου.
Η όμορφη τελετή πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του σχολείου, στην οδό Φυλής, μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης.
Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στους τελειόφοιτους, οι οποίοι ολοκλήρωσαν έναν σημαντικό κύκλο και ετοιμάζονται για το επόμενο βήμα στη ζωή τους.
Ο Αντιπεριφερειάρχης συνομίλησε με μαθητές, γονείς και καθηγητές, εκφράζοντας τις θερμές του ευχές για καλή συνέχεια και επιτυχία στο μέλλον τους.
Παράλληλα, έδωσε συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια και τη συνολική τους πορεία.





0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !